بسمه تعالی

 

مراسم بزرگداشت روز معلم به میزبانی مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران، با حضور رئیس، مدیران گروه، اعضای هیات علمی مؤسسه و بیش از 90 نفر از اساتید دانشگاهی و بانکی کشور که با مؤسسه همکاری مستمر دارند؛ روز دوشنبه مورخ 1402/02/18 در محل باشگاه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این نشست صمیمانه که از ساعت  19 آغاز شد، ابتدا جناب آقای دکتر فرشاد حیدری، رئیس مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران، ضمن تبریک روز معلم و خوش ­آمدگویی، از همکاری­ های ارزنده و دلسوزانه اساتید و همراهی ایشان در حصول اهداف آموزشی مؤسسه تشکر و قدردانی نمودند. در ادامه نیز جناب آقای دکتر اکبر کمیجانی، مدیر گروه مدیریت امور بانکی، و جناب آقای دکتر احمد شعبانی، مدیر گروه بانکداری اسلامی، پس از تبریک روز معلم به مدعوین، فعالیت­ های جدی مؤسسه در زمینه­ های به هنگام­ سازی محتوا و سرفصل دروس، ارتقاء کیفیت و هدفمند سازی موضوعات پایان­نامه ­های دانشجویان دوره­ های در سطح دکتری مدیریت عالی بانک و در سطح کارشناسی ارشد و همچنین انعکاس نتایج حاصل از این پایان ­نامه ها به مدیران و محققان شبکه بانکی را تشریح نمودند.

در ادامه نیز، برخی از اساتید ضمن اشاره به تجارب همکاری­ های خود با مؤسسه، نظرات و پیشنهادات خود را در راستای بهبود عملکرد و اثر بخشی فعالیت­ های آموزشی مؤسسه به اشتراک گذاشتند.

این نشست پس از صرف شام و گرفت عکس یادبود، خاتمه یافت.