هزینه دوره به ازای هر نفر: 45.000.000 ریال به صورت خالص
هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده و صدور گواهینامه می باشد.
معرفی دوره
در دنیای پر رقابت امروز، تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل فرصتهای بازار به عنوان ابزارهای کلیدی برای موفقیت کسبوکارها شناخته میشوند. در دوره حاضر به این موضوع پرداخته می شود که چگونه با استفاده از روشها و ابزارهای پیشرفته تحقیقات بازار، فرصتهای جدید را شناسایی کرده و از آنها برای دستیابی به اهداف کسبوکار استفاده شود. این دوره کمک می کند:
پروژههای تحقیقات بازار را از ابتدا تا انتها طراحی و اجرا کنید.
دادههای بازار را تحلیل کرده و بینشهای ارزشمند استخراج کنید.
استراتژیهای موثر برای بهرهبرداری از فرصتهای بازار تدوین کنید.
طراحی شده برای یادگیری
مقدمهای بر تحقیقات بازار در صنعت بانکداری
تعریف تحقیقات بازار و اهمیت آن در بانکها
نقش تحقیقات بازار در تصمیمگیریهای استراتژیک، چالشهای خاص تحقیقات بازار در بخش بانکداری
مراحل انجام تحقیقات بازار
شناسایی مساله و تعیین اهداف تحقیق، طراحی روششناسی تحقیق(کمی،کیفی، ترکیبی)
جمعآوری دادهها (اولیه و ثانویه)، تحلیل دادهها و تفسیر نتایج