معرفی دوره:

 این دوره با هدف آموزش علاقمندان و فعالان بازارهای مشتقات و علاقمندان به سرمایه گذاری در حوزه طلا تعریف می گردد. شرکت کنندگان در این دوره ضمن آشنایی با مفاهیم اولیه معاملات آتی و قراردادهای اختیار معامله ، با ضوابط حاکم بر مقررات این ابزارها در بورس کالای ایران آشنا
می شوند. همچنین در این دوره سعی می شود اطلاعات کاربردی از ساختار قراردادهای طلا در بورس کالا به مخاطب ارائه گردد.

 اهداف دوره:

  • آشنایی کارشناسان و مدیران بانک ها و شرکتهای سرمایه گذاری با ابزارهای مشتقه سکه طلا  

 مخاطبان دوره:

مدیران و کارشناسان  بانک ها

پیشنیاز دوره: فاقد پیشنیاز

مدت دوره: 8 ساعت

تاریخ برگزاری:
27 دی ماه 1396(از ساعت  8:30 الی 16:30)

هزینه دوره: 2.400.000 ریال

هزینه برگزاری شامل محتوای آموزشی, پذیرایی میان وعده و صدور گواهینامه می باشد.

 

معرفی دوره:

فروشنده موفق می داند در مقابل اعتراض مشتری چگونه رفتار کند اگر سازمانی مشتری ناراضی دارد نشانه چیست آیا نشانه خوب است چه قدر از نارضایتی ها قابل بهبود و اعتنا هستند . بدیهی است بیش از 95 درصد مشتریان ناراضی بدون اینکه نارضایتی خود را به شما اعلام کنند قطع رابطه خواهند کرد و اگر نارضایتی مشتریان را تبدیل به رضایت کنید وفاداری آنها به شما بیشتر از مشتریانی خواهد بود که از اول از شما راضی بوده اند این کارگاه نحوه شناخت مشتریان ناراضی و مدیریت این نارضایتی و نحوه تبدیل این نارضایتی به رضایتمندی را به شما آموزش خواهد داد .

اهداف دوره:

  • جلوگیری از گسترش نارضایتی
  • شناخت نقاط ضعف سازمان
  • کاهش هزینه های خطا
  • ارزیابی عملکرد واحد ها
  • شناخت نیازهای مشتریان
  • ایجاد فرصت های بهبود
  • بر آورده کردن کیفیت خدمات محصول
  • وفادار سازی سازمانی

مخاطبان دوره:

مدیران و کارشناسان فروش، خدمات و صف در بانک ها

پیشنیاز دوره: فاقد پیشنیاز

مدت دوره: 16 ساعت

تاریخ برگزاری:
25 و 26 دی ماه 1396 (از ساعت  8:30 الی 16:30)

هزینه دوره: 3.950.000 ریال

 هزینه برگزاری شامل محتوای آموزشی, پذیرایی میان وعده و صدور گواهینامه می باشد.

 

معرفی دوره:

 این دوره صرفاً به منظور پاسخ به ابهامات وسئولات وچالشهای اجرایی متداول مدیران اعتباری، کارشناسان  مسئولین شعب وبازرسان طراحی گردیده است به نحویکه به عنوان راهنمایی عمومی برای کاهش و مدیریت ریسک کاربرد اجرایی خواهد داشت. علت ابطال قراردهای مشارکت از سوی دادگاهها چیست وراهکار اجرایی آن کدام است. نحوه ی تطبیق درخواستهای غیر متعارف مشتریان با عقود اسلامی به چه ترتیب می باشد. مخاطرات زمان تمدید ضمانتنامه کدام است .

اهداف دوره:

  • بررسی چالش‌های موجود درتصمیم گیری اعتباری
  • ارائه راهکار برای مواجه شدن با موضوعات مبتلا به روز

محتوای دوره:

 الف) درمبحث ضمانت‌نامه

  • اگر موضوع ضمانت‌نامه خروج مشمولین به خارج از کشور باشد و ضمانت‌خواه فوت نماید آیا ضمانت‌نامه وی از سوی دادگاه قابل ضبط است؟
  • چنانچه ضمانت‌خواه ورشکسته شود ضمانت‌نامه وی قابل تمدید است؟
  • آیا می‌توان ضمانت‌نامه صادره بانک دیگر را تمدید نمود؟
  • نحوه تشخیص ضمانت‌نامه تعهد پرداخت از سایر ضمانت‌نامه‌ها کدام است؟
  • شرایط استفاده شخص ثالث از مصوبه ضمانت‌نامه‌های گمرکی چیست؟
  • چالش‌های برداشت قضات از مقررات حاکم بر ضمانت‌نامه های بانکی بر مبنای ماده 684 چیست؟

 

ب) درمبحث گشایش اعتبار اسنادی خارجی

  • آیا می‌توان به تنهایی دانش فنی گشایش اعتبار نمود؟ چالش‌های آن کدام است؟

 

مخاطبان دوره:

مدیران، روسای ادارات، مسئولین اعتباری شعب، کارشناسان و بازرسان بانک‌ها

پیشنیاز دوره: فاقدپیشنیاز

مدت دوره:  8 ساعت

تاریخ برگزاری:
20 دی ماه 1396(از ساعت  8:30 الی 16:30)

هزینه دوره: 2.400.000 ریال

 هزینه برگزاری شامل محتوای آموزشی, پذیرایی میان وعده و صدور گواهینامه می باشد.

معرفی دوره:

 بحران مالي سال 2007 ميلادي در کنار بسياري از درس‌هايي که براي مقامات سياست‌گذاري به همراه داشت، يک درس مهم هم داشت و آن اين‌که بسياري از مقامات بخش هاي مختلف مالي از انجام اقدام سريع جهت کنترل ريسک‌ها و ضعف‌هايي که نظام مالي را تهديد مي‌کرد، عاجز بودند. جهت ترميم نقطه ضعف سياست‌گذاري مذکور اصلاحات مختلفي در حوزه هاي سه‌گانه ايجاد ترتيبات نهادي مناسب، تدارک اطلاعات کافي و مربوط و تدارک جعبه ابزار قوي و کار در سطح کشورهاي جهان علي‌الخصوص کشورهاي پيشرفته به وقوع پيوست. موضوع سیاست های احتیاطی کلان برای مقابله با ریسک های سیستمی و همچنین ايجاد چارچوب‌هاي نهادي و ابزارهاي اجرايي قوي در خصوص موضوعات بازسازي (Recovery) و حل و فصل مالي (Resolution) بانک‌ها و ساير مؤسسات مالي از جمله اين نوآوري‌ها در پيشگيري و مواجه با بحران‌هاي بانکي و بطورکلي بحران‌هاي مالي مي‌باشند.

 

اهداف دوره:

  • معرفي و بررسي موضوعات مختلف مرتبط با سیاست های احتیاطی کلان
  • آشنایی با چارچوب ها و الزامات رژيم حل و فصل مالي مؤثر براي بانک‌ها و مؤسسات اعتباري

مخاطبان دوره:
مديران و کارشناسان نظام بانکي

پیشنیاز دوره:
آشنايي کلي با مقررات و استانداردهاي نظارتي کميته بال و مقررات احتياطي بانک مرکزي

مدت دوره:  16 ساعت

تاریخ برگزاری:
23 و 24 دی ماه 1396 (از ساعت  8:30 الی 16:30)

هزینه دوره: 3.950.000 ریال

 هزینه برگزاری شامل محتوای آموزشی, پذیرایی میان وعده و صدور گواهینامه می باشد.

 

معرفی دوره:

در این دوره و کارگاه آموزشی شرکت کنندگان به صورت نظری و عملی با استفاده صحیح از ابزارهای تجزیه و تحلیل صورت های مالی به منظور ارزیابی شرایط مالی متقاضیان حقوقی تسهیلات بانکی آشنا می شوند.

 

اهداف دوره:

  • ارتقاء و بهبود سطح دانش فنی و تجربی شرکت کنندگان در زمینه استفاده از روش های مختلف
  • تجزیه و تحلیل صورت های مالی با تمرکز بر مشتریان حقوقی متقاضی تسهیلات بانکی

 مخاطبان دوره:

کارشناسان اعتباری بانک ها و موسسات اعتباری
غیر بانکی در سطوح مختلف، روساء و معاونین شعب، شاغلین مرتبط در حوزه های نظارتی بانک ها از جمله بازرسان داخلی بانک ها

پیشنیاز دوره:
 آشنایی با ساختار صورت های مالی شرکت ها و نیز مفاهیم پایه ای حسابداری و مدیریت مالی

مدت دوره: 24 ساعت

تاریخ برگزاری:
13و14و21 دی ماه 1396(از ساعت  8:30 الی 16:30)

هزینه دوره: 4.950.000 ریال

هزینه برگزاری شامل محتوای آموزشی, پذیرایی میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد.