بسمه تعالی

به اطلاع کلیه دانشجویان دوره ­­های مدیریت عالی بانک و  در سطح کارشناسی ارشد مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران می­ رساند، کلاس­های دوره­ های مذکور تا اطلاع ثانوی به صورت غیر حضوری و بر اساس چارچوب به شرح ذیل برگزار خواهد شد:

1- شروع کلاس­ ها به شرح ذیل خواهد بود:

  • دوره اول و دوم مدیریت عالی بانک از روز دوشنبه مورخ 1399/2/1
  • دوره سوم مدیریت عالی بانک و دوره درسطح کارشناسی ارشد از روز شنبه مورخ 1399/2/6

2- کلیه کلاس­ها به صورت آنلاین و از طریق سامانه مدیریت آموزش الکترونیک (LMS) مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران به آدرس ibi.ac.ir برگزار شده و حضور کلیه دانشجویان در کلاس ­های آنلاین الزامی است.

3- برای ورود به سامانه آموزش الکترونیک نام کاربری و رمز عبور هر دانشجو، شماره دانشجویی وی تعیین شده است. لطفا پس از ورود به سامانه مذکور در اولین گام نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام نمایید.

4- کلاس­ های آنلاین مطابق برنامه کلاسی، در ساعات و روزهای ثبت شده در انتخاب واحد دانشجو برگزار خواهد شد.

5- کلیه اطلاعیه ها در خصوص کلاس­های آنلاین از طریق سامانه مدیریت آموزش الکترونیک مؤسسه (LMS) ارائه خواهد شد. دانشجویان می­ توانند در صفحه اول این سامانه از اطلاعیه ­های عمومی و در صفحه مربوط به هر کلاس در حساب کاربری خود اطلاعیه ­های اساتید مربوط به هر یک دروس برنامه کلاسی خود را دریافت نمایند.

6- با توجه به اینکه دسترسی به کلاس­ ها برای هر یک از دانشجویان بر اساس انتخاب واحد دانشجو در سامانه گلستان انجام شده، دانشجویان ابتدا باید انتخاب واحد خود در سامانه گلستان را نهایی نمایند تا بتوانند در کلاس مورد نظر در سامانه مدیریت آموزش الکترونیک شرکت نمایند.

7- نحوه و ساعات پاسخگویی به سؤالات دانشجویان و کارشناس پاسخگو در زمینه های آموزشی و فنی در سامانه مدیریت آموزش الکترونیک مشخص شده است.

8- دانشجویان باید برای شرکت در کلاس‌های آنلاین و استفاده از سامانه آموزش الکترونیک مؤسسه به نکات ذیل دقت نمایند:

  • فراهم کردن یک دستگاه کامپیوتر/ لپ تاپ / موبایل / تبلت متصل به اینترنت پرسرعت حداقل 1 mbps
  • برای ورود به کلاس آنلاین حتما از 15 دقیقه قبل از شروع کلاس وضعیت ارتباط خود را با سرور بررسی نمایید و از صحت امکان ورود به کلاس مطمئن شوند،
  • آشنایی با نحوه ورود و محیط سامانه‌های آموزش الکترونیک و کلاس‌ آنلاین (فایل آموزشی در این رابطه از طرف موسسه ارسال خواهد شد.)

لینک ورود به سامانه مدیریت آموزش الکترونیک مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران