چاپ
دسته: آموزش
بازدید: 6932

یکی از منابع ریسکی که یک سازمان با آن مواجه است، ریسک عملیاتی است که ناشی از عملکرد نادرست یا ناقص سامانه­ ها، فرایندها و اشتباهات انسانی نیروی کار در آن سازمان است. در بین عوامل ایجاد کننده ریسک عملیاتی، اشتباهات و خطاهای انسانی که نیروی کار در محیط کار مرتکب می­ شود، سهم عمده ­ای را به خود اختصاص داده است و باید مورد توجه مدیران سازمان قرار گیرد. آموزش صحیح و مؤثر نیروی انسانی یک سازمان کارآمدترین راهکار برای مدیریت این ریسک بوده و علاوه برآن منافع قابل توجه دیگری را نیز به دنبال دارد.

مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران را با توجه سابقه طولانی در برگزاری دوره ­ها و رویدادهای تخصصی متنوع علمی و آموزشی و همچنین تعاملات مؤثر و گسترده با اساتید دانشگاهی و خبرگان و صاحب­نظران حوزه­ های علوم بانکی، مالی و اقتصادی، می­ توان به عنوان بهترین و معتبرترین مرجع برای طراحی و برگزاری دروه ­های مختلف تخصصی در حوزه بانکی و مالی با شیوه ­های مختلف حضوری و غیرحضوری قلمداد نمود.

فرایند شناسایی نیازهای آموزشی یک نهاد مالی را می ­توان با برگزاری آزمون­ های جامع هدفمند از کارکنان حوزه­ های مختلف نهاد مالی انجام داد و با تحلیل و بررسی نتایج آزمون و همچنین با به اشتراک ­گذاری نتایج با مدیران ارشد نهاد مالی و دریافت بازخوردهای مرتبط نیازهای آموزشی هر حوزه تخصصی را تعیین و برنامه برگزاری دوره ­های  آموزشی مورد نیاز را طراحی نمود.

سازمان ­های متقاضی می ­توانند درخواست خود را به صورت مکتوب به مؤسسه اعلام نموده یا به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره ­های 27899240 - 27899210 تماس حاصل نمایند.

  ورود به صفحه سفارش دوره های آموزشی