چاپ
دسته: اخبار
بازدید: 4911

بسمه تعالی

به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دوره سطح دوره کارشناسی ارشد و دوره در سطح دکتری مدیریت عالی بانک مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران برای سال تحصیلی 99-1398 می­رساند، سامانه ثبت نام آزمون در هفته دوم تیر ماه سال جاری فعال خواهد شد. لذا داوطلبانی که قصد دارند به صورت انفرادی در این آزمون شرکت نمایند می­توانند پس از فعال شدن سامانه نسبت به انجام فرایند ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام مرحله دوم داوطلبانی که از طرف بانک یا سازمان محل خدمت برای شرکت در آزمون معرفی می­شوند، از ابتدای مرداد ماه سال جاری و از طریق سامانه ثبت نام انجام خواهند شد. سایر اطلاعات مورد نیاز داوطلبان از طریق وب سایت مؤسسه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید خواهد بود.

همچنین با توجه به تماس­های مکرر داوطلبان شرکت در دوره در سطح کارشناسی ارشد برای کسب اطلاع از منابع  و سطح سؤالات هر یک از مواد آزمون ورودی، دفترچه آخرین آزمون ورودی مؤسسه برای دوره در سطح کارشناسی ارشد از اینجا قابل دریافت است. برای درس مدیریت مالی، از منابع معرفی شده برای این درس در دوره کارشناسی رشته­ های مدیریت و اقتصاد دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی استفاده خواهد شد.

توجه :

به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دوره در سطح کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 99-1398 می­رساند، پیرو تقاضای داوطلبان مبنی بر برگزاری آزمون ورودی در واحدهای شهرستان، علاوه بر شهر تهران با برگزاری آزمون در شهرهای اصفهان، مشهد، تبریز، رشت، کرمان، ساری، اهواز و شیراز موافقت شد.

داوطلبان می­توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام در صورت تمایل نسبت به تغییر شهر مورد نظر برای شرکت در آزمون اقدام نمایند.