جدول دوره های کوتاه مدت اردیبهشت ماه سال 1403
دوره آموزشی |
بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان |
معرفی دوره آشنایی با مفاهیم بازاریابی و بررسی عمیق و جامع اصول و روش های مدیریت بازار و جنبه های کاربردی آن نظیر مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کارها بالاخص کسب و کارها با رویکرد توسعه محصول جدید و توسعه بازارها و ورود به بازارهای جدید ضروری است. در دنیای تجارت امروزی مزیت های رقابتی در موارد مختلفی تعریف می شود، ولی هر چقدر علوم کسب و کار پیشرفت می کند اهمیت بازاریابی و ارتباط با مشتریان نمایان تر و پر رنگ تر می شود. بازاریابی و ارتباط با مشتریان با مقاصد مختلفی از طرف صاحبان کسب و کار، اجرایی می شود ولی هدف کلی آن تعامل با مشتری برای درک نیازهای او و تأمین آن برای تداوم عمر کسب و کارها است. هدف از برگزاری دوره آشنایی با اصول و مفاهیم بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد. |
طراحی شده برای یادگیری |
مفاهیم مربوط به بازاریابی
مدیریت ارتباط با مشتریان
|
مدرس دوره |
|
مخاطبان دوره: کلیه افرادی که با مباحث بازاریابی و مشتری مداری در بانک در ارتباط هستند مدت دوره: 16 ساعت پیش نیاز دوره: فاقد پیش نیاز زمان تشکیل دوره: 22، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 8 الی 16
|
هزینه ثبت نام دوره به ازای هر نفر: 57,500,000 ریال به صورت خالص هزینه دوره شامل محتوای آموزشی، میان وعده، ناهار و صدور گواهینامه می باشد.
|
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از ایستگاه ضرابخانه، پلاک 195 شماره های تماس: 29959280 - 29959279 دورنگار: 22846899 پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پرتال آموزش حرفه ای: https://ideh.ibi.ac.ir/IdeaPortal |